Tájékoztató Kormányzati Ügyfélvonalról

Az elektronikus ügyintézési szolgáltatások használatának elősegítése érdekében 2021. január 1-jétől a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A Kormányzati Ügyfélvonal a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

  • segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
  • technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
  • ügyfelek támogatása az ASP rendszer használtat során;
  • kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
  • intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
  • SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó- és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is a Nagyszénási Polgármesteri Hivatal az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.