TÁJÉKOZTATÓ – kormányzati ügyfélvonal
Tájékoztató Kormányzati Ügyfélvonalról
Az elektronikus ügyintézési szolgáltatások használatának elősegítése érdekében 2021. január 1-jétől a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A Kormányzati Ügyfélvonal a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használtat során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó- és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is a Nagyszénási Polgármesteri Hivatal az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.