A koronavírus okozta veszélyhelyzetre figyelemmel, a háziorvosi betegellátás hatékonyabbá, gördülékenyebbé tétele érdekében új adminisztratív szolgáltatást hozott létre és üzemeltet 2020. november 23-tól önkormányzatunk.
A szolgáltatás feladata – többek között – a betegek tájékoztatása; az orvosi rendelő várótermében a betegek koordinálása; a betegutak ismertetése, stb.
A feladatot Kissné Pálfi Edina látja el. Hívható munkanapokon 8-16 óráig.
Telefonszám: 30/139-2370
Figyelem: A megszokott keddi és csütörtöki vérvételre időpontegyeztetés is a továbbiakban ezen a telefonszámon történik!
OTP Mozgó Bankfiók elmarad Tisztelt Lakosság! A hőségriadóra való tekintettel az OTP Mozgó Bankfiók kitelepülése 2024. július 17-én elmarad! Megértésüket köszönjük!
Kormányablak busz hiba Tisztelt Lakosság! A 2024. július 17-re tervezett Kormányablak busz kitelepülés műszaki hiba miatt elmarad! Új időpontról később kapunk tájékoztatást! Megértésüket köszönjük!