A koronavírus okozta veszélyhelyzetre figyelemmel, a háziorvosi betegellátás hatékonyabbá, gördülékenyebbé tétele érdekében új adminisztratív szolgáltatást hozott létre és üzemeltet 2020. november 23-tól önkormányzatunk.
A szolgáltatás feladata – többek között – a betegek tájékoztatása; az orvosi rendelő várótermében a betegek koordinálása; a betegutak ismertetése, stb.
A feladatot Kissné Pálfi Edina látja el. Hívható munkanapokon 8-16 óráig.
Telefonszám: 30/139-2370
Figyelem: A megszokott keddi és csütörtöki vérvételre időpontegyeztetés is a továbbiakban ezen a telefonszámon történik!
Víztoronytisztítás 2024. május 14-én – között a Nagyszénási víztornyon tisztítási, fertőtlenítési munkálatokat végeznek. Ezen időszakban a település egész területén nyomáscsökkenés fordulhat elő. Továbbá a település ivóvíz-elosztóhálózatán 2024....
Eboltás – KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ Tisztelt Ebtulajdonosok! Az előző években kialakult gyakorlattal szemben, a 2024. évben megszűnik az eb tartási helyén, az előre kiértesítés utáni veszettség elleni eboltás. A tartási helyen történő veszettség elleni...