Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2022. december 22. napjától (csütörtök) 2023. január 06. (péntek) napjáig terjedő igazgatási szünet ideje alatt a települési ügysegédi rendszer működése felfüggesztésre kerül.

Az igazgatási szünet ideje alatt személyesen az Orosházi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán (Orosháza, Szabadság tér 3.) vagy telefonon állunk az ügyfelek rendelkezésére az alábbi napokon és időszakban:

  1. december 22. (csütörtök) 8:00-18:00 óra,
  2. december 27-29. (kedd-csütörtök): 8:00-16:00 óra,
  3. január 02-05. (hétfő-csütörtök): 8:00-16:00 óra között.

Az Orosházi Járási Hivatal Kormányablak Osztályának telefonos elérhetősége:
(+36 68) 414-043/140 mellék, vagy a 1818 kormányzati ügyfélvonal hívható 0-24 óra közötti időszakban.

A fentiek következtében Nagyszénás településen a személyes ügysegédi feladatellátásra az igazgatási szünet időszaka előtt utolsó alkalommal 2022. december 20. (kedd) napján 08:00–15:00 óra között; az igazgatási szünet időszaka után első alkalommal 2023. január 10. (kedd) napján 08:00–15:00 óra között kerül sor.

Az ezt követő időszakban a személyes ügyfélfogadás rendje:

minden héten, kedden 08:00-15:00 óra között.

Megértésüket köszönöm!

Tisztelettel:

 

                                                                                         Lustyikné dr. Papp Anikó

járási hivatalvezető